irma Dt Oct 19, 2010 7:18 pm
Hola!
Es tractava de veure què ens desperta la gent que se'ns acosta, oi? Doncs hi ha de tot: tendresa, simpatia, amor, ràbia, neguit... I a més, una mateixa persona em pot despertar ràbia un dia i amor unes hores després :-) Depèn de com estic jo. Quan estic bé i alerta puc sentir amor, compassió per tothom. Ni em molesta o m'afecta el que diuen i/o fan, ni m'ho quedo jo i fins i tot puc arribar a entendre què hi ha al darrera de certes actituds i patiments i se'm desperta el desig d'ajudar. Però quan no estic atenta... ahhhh amigaaaaa :-) etiqueto tothom: m'agrada o no m'agrada i els demés desperten en mi, el que suposo que jo ja tinc incubant aquell dia dins meu: neguit, orgull, indiferència... em fan de mirall i llavors ens retroalimentem i se m'ajunten les meves "dèries" amb les de la resta (vinga inconsciència!) i tot va a més i la bola es va fent més graaaan!!! :-) També he notat que quan etiqueto em costa molt treure l'adhesiu... La meva ment veu venir la persona i abans que realment pugui "veure-la" tal i com és, la màquinaria ja s'ha posat en marxa i ja tinc les sensacions sense que l'altre no hagi ni obert la boca. Si tinc la ment calmada, la màquina que li posa els subtítols a la gent no funciona, i sóc lliure de veure-la i sentir-la com si fos la primera vegada.
Petons