MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


3 participantes

    Treball del 3 al 9 d'ocubre

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    Treball del 3 al 9 d'ocubre Empty Treball del 3 al 9 d'ocubre

    Missatge  Admin Dg Oct 04, 2009 6:07 am

    COM DETECTEM UN PATRÓ ANTIC DE CONDUCTA?
    QUAN DETECTEM UN PATRÓ ANTIC DE CONDUCTA COM HO TREBALLEM?
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    Treball del 3 al 9 d'ocubre Empty Re: Treball del 3 al 9 d'ocubre

    Missatge  irma Dl Oct 05, 2009 11:03 pm

    Penso que detectes patrons de conducta antics, com sempre, posant en pràctica l'ATENCIÓ!

    De jove :-) m'agradava un noi que seguia l'estratègia de fer veure que no em veia quan entrava a un local i no em saludava fins molt més tard, si quedàvem canviava l'hora perquè estava "molt ocupat" etc... Jo vaig concloure que passava de mi però es veu que ho feia per fer-se l'interessant i tenir-me pendent. El cas és que em vaig tornar molt susceptible i quan algú em canviava de plans i em semblava que em "marejava", el treia de la meva vida! Amb l'atenció he OBSERVAT i ACCEPTAT que arrossego aquest "trauma" :-) de l'adolescència i que moltes vegades he estat dura amb els del meu entorn demanant "proves d'amor" per comprovar que no jugàven amb mi, i quan després m'he vist amb alguna conducta d'aquestes de rebuig, M'ATURO, EM RELAXO, DEIXO PASSAR LES IDEES NEGATIVES (passa de mi, s'està fent el misteriós...) i llavors, un cop "neta" puc actuar (en comptes de reaccionar) amb naturalitat, sense condicionaments del passat, estratègies, ni interpretacions... No li busco 3 peus al gat. Si em canvien l'hora i em continua anant bé quedo i si no, no! També he anat TREBALLANT ALTRES ASPECTES PER CONTRARESTAR aquesta conducta: l'orgull, l'autoestima, la comprensió... Encara estoy en ello!

    Petons a tots!!!
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Treball del 3 al 9 d'ocubre Empty Re: Treball del 3 al 9 d'ocubre

    Missatge  Invitat Dt Oct 06, 2009 5:32 am

    Hola a tots!!!

    El meu patró antic i actual:per dir no, he de donar una excusa convincent per tal de no sentir-me culpable de no se que!!!!!!!.
    Ahir vaig rebre una trucada era la mama d’una companya de classe del Bernat volia saber si podia venir amb mi a Barcelona a la reunió d’escola.
    La realitat es que ho tenia ganes de quedar,no per ella simplement per no haver d’estar subjecta a un horari concret, a un estrés de si no arribem pel trànsit etc.

    La primera reacció va ser donar-li una excusa.
    El que vaig fer de manera conscient va ser dir-li que no contés amb mi ,ella va dir ah no?? Jo vaig dir no,no se exactament a l’hora que hi aniré.

    Duran tot el dia d’avui la expressió ah no?? M’ha ressonant al cap i m’he dedicat a gaudir de la sensació d’incomoditat que em produïa i de la sensació de felicitat que em produïa haver resistit a donar una excusa.

    Petons
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Treball del 3 al 9 d'ocubre Empty Treball el 3 a 9 d'octubre

    Missatge  Invitat Dt Oct 06, 2009 8:27 am

    Hola!

    Desde muy pequeña aprendí a no ser exigente, me conformaba con poco, pero no me hacía feliz. Hace unos meses me sucedió algo que me hizo entrar en el patrón de conducta del "ya me está bien, me conformo aunque no sea lo que yo deseo". Era consciente de que no era lo mejor para mí. Durante este tiempo me he estado observando y me he dado cuenta de que había caido en la conducta equivocada, no era feliz. Hoy he decidido rectificar, deseo lo mejor para mí.

    Isabel
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    Treball del 3 al 9 d'ocubre Empty Re: Treball del 3 al 9 d'ocubre

    Missatge  txa Dt Oct 06, 2009 8:43 am

    Uf,uf¡¡
    Detecto un patrón antiguo de conducta con atención. A veces no son dificiles, si son respuestas hacia cosas que me molestan, pero muchas estan camufladas. Mucha, mucha atención. Me doy cuenta, cuando me pregunto ¿como suelo actuar antes esto?
    Una vez que he detectado el patrón, sigo poniendo atención para ver desde cuando tengo este patrón y así me acerco mas a la raiz. Y una vez ahí, me pregunto. ¿que estoy consiguiendo con este patrón? que esquivo o evito?¿porque? que me molesta de todo ello?
    Mucho de los patrones que he ido descubriendo han sido prestando atención a lo que me molesta de mí misma estos, son lo fáciles digamos, los que saltan a la vista por sí mismos, de los que me acabo cansando. Y es fácil de ver el porqué. Pero lo dificiles, son los que tengo tan asumidos , que creo que es mi personalidad, y para nada los juzgo, están bien. Con el tiempo , consciencia y atención acaban saliendo.
    Pero hay mucho en los que no encuntro el porqué, y si lo encuentro no lo entiendo. Y ahí me quedo, no puedo avanzar, o al menos no viendo mi obstáculo.
    Esto es un trabajo interminable¡¡ duro pero muy satisfactorio en sus pequeñas dosis.
    Un saludo¡¡¡
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Treball del 3 al 9 d'ocubre Empty Re: Treball del 3 al 9 d'ocubre

    Missatge  Invitat Dj Oct 08, 2009 10:28 am

    Hola bona nit!!
    Heu vist la lluna???!!!!

    El patró de conducta antic el detecto perquè he estat capaç de estar un pel enrere observant,com si fos una altra persona,llavors es pot veure molt be.
    Que faig? Com ho treballo? Depent,el reconec si ja no puc fer-hi res ho deixo estar o el reforço una mica més donant-li voltes, si encara puc rectificar actuo o penso diferent i ja està.

    Lali
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    Treball del 3 al 9 d'ocubre Empty Re: Treball del 3 al 9 d'ocubre

    Missatge  Admin Dv Oct 09, 2009 12:27 am

    Bona nit a totes i tots, per fi m'he pogut conectar, be vaig per feina,
    detecto un patro de conducta antic quant estic atenta als meus actes i pensaments, en tinc alguns però un que em molesta molt es molt semblant al de la lali, m'agrada complaure a tothom com ja vaig dir l'altre dia i quant veig que puc molestar a algú li dono mil explicacions per que mai no he tingut males intencions i em costa molt dir que NO. dons bé , ultimament reibindico mes el que vull, em sento mes segura del que dic i com ho dic i si he de dir que no ho dic sense gaires explicacions ni excuses, quant ho faig així em sento mes bé tot i que hauria de ser capaç de fer-ho mes vegades, penso que he d'aprendre molt encara, crec que quant tingui aquest patró erradicat seré molt mes feliç, per que estar pendent d'agradar als altres es una motxil.la que em pesa molt i que porto des de petita.
    per cert, estic força costipada i molt, molt baixa de moral , espero poder venir demà, però per fer-ho he d'estar amb unes minimes condicions "fisico-emocionals".

    UN PETÓ, MERCÈ

    Contenido patrocinado


    Treball del 3 al 9 d'ocubre Empty Re: Treball del 3 al 9 d'ocubre

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Set 19, 2024 5:43 am