MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


3 participantes

    TREBALL SETEMBRE 1

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    TREBALL SETEMBRE 1 Empty TREBALL SETEMBRE 1

    Missatge  Admin Dj Set 02, 2010 5:21 am

    Bé espero que les vacances hagin anat bé, a qui millor li han anat ha estat a l' Isabel dons ha descansat "un munt" :-))

    El treball d'aquesta setmana és sabent la llei de causa / efecte detectar quin tipus d'energia posem en marxa amb els nostres actes.
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    TREBALL SETEMBRE 1 Empty Re: TREBALL SETEMBRE 1

    Missatge  Sílvia Dl Set 06, 2010 12:06 am

    Hola compis! Laughing
    Doncs bé, si el meu mestre precisament em va dir que el meu principal problema era que tenia una ment massa ràpida, massa inquieta, o sigui que no para de pensar, i que a sobre tenia molta força tant cap a lo positiu com per lo negatiu, doncs ja podeu imaginar... Embarassed ...lo que me espera Wink ...
    Aquest cap de setmana m'he fixat que no parava de posar en marxa energies dels dos tipus Shocked I encara que no toca fixar-nos en quina guanya, oi? , em sembla que ja us en feu una idea Twisted Evil
    Aquests dies, que he tingut la ment especialment inquieta, m'estan servint per veure com serveix fer activitats que positivitzin la ment( sobretot la sadhana, que per si algú no sap de què va, és en resum una oració per positivitzar la ment). I m'està donant forces per fer-ho el fet de saber que si penso en positiu em tornarà positiu, ara ho veig més clar Cool .
    Isabel, com vas?Quan et tornarem a tindre entre nosaltres? Trobo a faltar la picada de l'escorpí!
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    TREBALL SETEMBRE 1 Empty Re: TREBALL SETEMBRE 1

    Missatge  Sílvia Dj Set 09, 2010 11:13 pm

    Quina inactivitat!!!!! Shocked
    Xavi, et vaig enviar un missatge privat però suposo que no t'ha arribat o has estat molt ocupat...
    Bé, el repeteixo por si...que avui tinc a les 17h una presentació a Barna d'un curs, en teoria acaba a les 20h., suposo que marxaré abans i cap a les 20h ja podré ser a meditació, puc entrar a aquesta hora?o vols començar la medi abans?
    És que això de la llei causa-efecte m'interessa molt!!!!!!!!!Però si no pot ser no pot ser...no problem.
    Cool
    avatar
    mercè guàrdia


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 20/09/2009

    TREBALL SETEMBRE 1 Empty Re: TREBALL SETEMBRE 1

    Missatge  mercè guàrdia Dg Set 19, 2010 10:37 am

    hola, com esteu, jo a punt d'anar a dormir he de ser disciplinada si vull encarar be el dia de demà.
    hi ha vegades que la causa efecte s molt ràpida i noto facilment quin tipus d'energia poso en marxa. ahir vàrem fer dinar de familia i sense adonarme'n vaig provocar a la meva sogra, no es gaire difícil!! de seguida vaig veure a venir la reacció i vaig poder reconduir la conversa que va acavar en riatlles, uuufff!!, per mi hagues estat fàcil i tentador posar energia negativa (si feia sortir el meu orgull) però va ser molt mes enrriquidor i positiu per a tots tenir compasio i oblidar-me de l'orgull, moltes gràcies a tot el grup i bona nit.

    Contenido patrocinado


    TREBALL SETEMBRE 1 Empty Re: TREBALL SETEMBRE 1

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dc Set 18, 2024 2:44 pm