MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


5 participantes

    TREBALL VACAÇES NADAL

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    TREBALL VACAÇES NADAL Empty TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  Admin Dg Des 20, 2009 9:22 am

    MARCAR CON UNA CRUZ CADA VEZ QUE SURJA LA IRA DE PENSAMIENTO, PALABRA Y OBRA.

    Evil or Very Mad Twisted Evil

    CUIDAR LAS CRITICAS... SE ES MÁS FELIZ SIN ELLAS sunny


    FELIZ NAVIDAD Y PROSPERO AÑO 2010

    rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer santa
    avatar
    elisabet


    Nombre de missatges : 18
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Re: TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  elisabet Dl Des 21, 2009 12:50 am

    Jo ja tinc 3 creus. Totes són de veure com m'alflorava la ira, sense arribar a sortir. I totes davant la mateixa persona. Una persona que sovint em serveix per detectar les meves tendències (normalment negatives). Així que gràcies a ella tinc bons moments d'entrenament (buaquem la part positiva!).

    La ira no va arribar a sortir perquè jo mateixa, en detectar l'aflorament, vaig decidir que no valia la pena. Però, tot i detectar-ho a temps, allà estava, apareixent.

    He decidit que si en algun moment m'arriba a sortir del tot i exploto, la creu que posaré ocuparà 4 quadrets. Així ho recordaré bé per la següent vegada.

    Bon Nadal a tothom santa , que no us ho vaig poder dir en directe. Us vaig trobar a faltar Sad . Un petó a totes/tots! I love you I gràcies a la Lali pel detall!!! cheers
    avatar
    Invitat
    Invitat


    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Treball vacances nadal

    Missatge  Invitat Dl Des 28, 2009 8:19 am

    Hola!

    Yo también he marcado varias cruces, la primera, llegaba de Molins y en la estación de San Andrés Arenal, no había ni un taxi, empecé a maldecir a todo el sistema de transportes, pues tampoco pasaban buses, en fin que me tocó ir parte del recorrido hacia mi casa a pié y con el frío que hacía, imaginaos mi ira.
    Tuve agún enfado más, pero fue porque mi ego se sintió dolido, a partir de ahí ya lo tengo bajo control. Espero que siga la calma.

    Bon any 2010.
    Petons. lol!
    avatar
    Invitat
    Invitat


    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Treball de vacances

    Missatge  Invitat Dj Des 31, 2009 9:51 am

    Hola a todos!

    En estos momentos y antes de tomar las uvas, me he asomado al foro para desearos un feliz año 2010.

    Hasta el año que viene.
    Petons. king queen
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Re: TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  irma Dv Gen 01, 2010 10:47 am

    Bon any a tothom!

    De moment, porto poques creus però he detectat que la majoria d'enrabiades que tinc són per coses del passat. Em ve al cap alguna persona o acció que fa temps em va fer mal i se m'activa la mala llet com si allò estigués passant en aquell mateix moment. Fatal, ho sé. M'ho estic treballant.

    Pel que fa a les crítiques, les he rebaixat força pel fet d'estar atenta i les que se m'han "escapat", de seguida em saben greu i penso que estic sent molt injusta...

    M'està agradant aquest treball. Tant és així que el fet sobretot de no criticar, ni jutjar està a la llista dels meus propòsits per aquest 2010.

    Petons a tots i a totes!!!
    avatar
    Invitat
    Invitat


    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Treball vacances de nadal

    Missatge  Invitat Ds Gen 02, 2010 3:49 am

    Bon Any a Totom!

    Este trabajo está dando sus resultados, cuando voy a hacer algún comentario de crítica, me doy cuenta y freno, sonrío y me digo, uf de poco, caes en la crítica.
    Los momentos de ira, todavía tengo algún que otro momento de pataleta, pero al detectarlo, paro y no dejo que siga.

    Para este año, no más críticas y sobretodo nada de enfados, si predicamos con el ejemplo, ayudaremos a que este mundo sea mejor.

    Visca! cheers
    Petons a tots.
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Re: TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  irma Ds Gen 02, 2010 11:00 am

    Boníssim!

    Estic llegint un llibre que m'està encantant "El Tallador del Diamante" (gracias Smile)

    I diu això sobre "el enfado":

    "Si realmente quieres convertirte en experto en evitar el enfado, tienes que ser experto en no disgustarte por nada: evita el enfado eludiendo su preludio, que no es otro que perder el equilibrio o descontrolarse por un incidente particular, ya sea éste un pequeño desastre con un pedido para un cliente importante, o un inesperado atasco cuando estás de camino hacia una reunión. Evitar en todo momento el enfado tiene el efecto, tras un largo tiempo, de plantar interesantes impresiones en tu mente que causarán que tú y los demás percibáis tu apariencia física como más bien atractiva. Aunque pasen los años, no pareces envejecer. Es mucho más fàcil y barato que invertir en cremas, programas de ejercicio o cirugía".

    Pos eso!!!

    Very Happy
    avatar
    elisabet


    Nombre de missatges : 18
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Re: TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  elisabet Dc Gen 06, 2010 1:10 pm

    BON ANY A TOTHOM! QUE SIGUEU MOLT FELIÇOS!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy


    Aquest treball és perfecte per adonar-te'n A L'INSTANT de quan t'estàs començant a emprenyar (jo ja tinc 6 creus)...
    Això fa que just abans de que l'ira et controli, la puguis controlar tu a ella. Però allà està ella... I si no estàs atent...Evil or Very Mad
    El treball (el fet d'estar atent, en realitat) també t'ajuda a adonar-te'n dels motius que et fan emprenyar...
    I jo he detectat que, en tots els casos d'aquest Nadal (tampoc m'ha passat res greu), els motius que fan que m'aflori l'ira SÓN TONTERIES (però MOLT!) que amb menys orgull no m'afectarien. De fet, em descobreixo l'ira a punt d'aflorar amb criaturades. Entendria que a un nen li afectéssin aquests motius.

    RES NO MEREIX QUE ES PERTURBI LA TEVA CALMA!!!!! I amb més motiu després de veure en l'escrit de l'Irma els beneficiosos efectes de no emprenyar-se!!

    Fins divendres! Ja queda poc.
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Re: TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  irma Dj Gen 07, 2010 12:49 am

    Hola!

    Espero que els Reis hagin estat generosos Very Happy
    M'enfado poc aquests dies, no sé si és l'esperit de Nadal, la motivació de mantenir-me jove i saludable o la feina feta fins ara Wink Jo continuo centrant-me en el tema de les crítiques. Aquests dies, que estic atenta en aquesta faceta, he observat que sobretot a la feina, en els moments de distensió com ara l'hora de dinar, en que estem tots junts, evito treure temes que ja intueixo que seran conflictius o que portaran la conversa cap a la crítica, tipus : "ja ha començat la nova presentadora del 3/24? Què tal ho fa?" . Em callo a l'últim moment i trec un altre tema. Suposo que també es tracta d'això, de no només abstenir-se de criticar sinó no encendre "la metxa" per evitar que ho facin els altres.

    Ens veiem demà.
    Petons a tots i a totes!
    avatar
    Mariona


    Nombre de missatges : 8
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Re: TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  Mariona Dj Gen 07, 2010 11:01 am

    Bon any!!!
    M'ha anat molt bé aquest treball de detectar la ira.
    N'he marcat unes quantes de creus, aquests dies. Al estar atenta he detectat la ira en un punt en que l'he pogut aturar..
    Em costa d'exterioritzar-la, la processó va per dins, i fa destrosses... mal humor, tensió.... Tot i aixó, m'he donat compte de que si no estic molt atenta, em passa desapercebuda.
    Fins demà!
    Petons!
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Re: TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  Sílvia Dv Gen 08, 2010 2:34 am

    Hola!
    Jo tinc unes 14 creuetes!La majoria poca cosa i no arriben a sortir de la boca, però creen malestar i tant!!!!!!!Són moltes en tants pocs dies!!! Embarassed
    I criticar també ho he fet, també sobretot de pensament, perquè ara quan ho faig de paraula, ja em sembla massa i és dir-ho i sento remordiments...pero alguna he colao!!!!! Twisted Evil
    Fins ara guap@s!!!!!!!

    Contenido patrocinado


    TREBALL VACAÇES NADAL Empty Re: TREBALL VACAÇES NADAL

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Set 19, 2024 6:12 am