MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


4 participantes

    treball de 23 al 27 novembre

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    treball de 23 al 27 novembre Empty treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  Admin Dv Nov 20, 2009 11:35 pm

    Concepte de disciplina:(no és ancara la definició )

    "HO FAIG PERQUÈ HO HE DE FER-HO, DEPÈN DE LA MEVA ACTITUT QUE ES CONVERTEIXI EN UNA TASCA QUE EM APORTI FELICITAT Ó NO"

    Partint d'aquest concepte quan passa m'adono que falla o no la disciplina en els meus actes del dia a dia ? (acció, paraula o pensament)

    Salutacions

    Xavier
    Laughing
    avatar
    Invitat
    Invitat


    treball de 23 al 27 novembre Empty Treball del 23 al 27 de Novembre

    Missatge  Invitat Dg Nov 22, 2009 10:25 am

    Hola!

    El pasado Viernes descubrí que ser disciplinados nos hacía felices.

    No suelo tener ningún problema para hacer una u otra tarea, todas me resultan agradables y no me había planteado que me produjeran felicidad.

    Sólo, en alguna ocasión, mi mente me traiciona y selecciona lo que es más agradable para mí. Pero luego pago las consecuencias, siento malestar y la sensación de pérdida de tiempo por haber sido permisiva. Debo estar más atenta para que no me domine el pensamiento.

    Saludos.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  Invitat Dt Nov 24, 2009 9:54 am

    Hola bona nit a tots i a totes!!!!!!!!!!!

    Si, normalment si que me’n adono si faig alguna cosa amb disciplina o sense.

    Abans de fer meditació crec recordar que no era conscient, per tant quan alguna cosa em provocava mal humor o infelicitat acostumava a culpar a altres, al temps etc…
    Si una cosa em produïa molta satisfacció,alegria etc acostumava a pensar que la causa era també externa a mi.

    Ara tinc la sensació que el dia a dia va passant, sense alegries ni mals humors exagerats,amb un sentiment d’acceptació. Això em produeix felicitat.

    Bona nit.
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  txa Dc Nov 25, 2009 4:40 am

    Poquito a poco me voy dando cuenta de cuando me falla la disciplina y cuando no.Pero no siempre.
    Me doy cuenta de que he de prestar mucha atención, en ciertos momentos sobretodo, cuando se me acumula mucho trabajo, y me estreso,la cinta virgen se reproduce sóla, también cuando mi cabeza está preocupada en algo en concreto, la atención sólo está allí, entonces me falla la atención.
    A veces soy consciente de que no aplico y lo que me falla es la disciplina, auqnue no la atención.
    Los momentos mas satisfactorios son cuando consigo que no falle la ateción y aplicar la actitud positiva ante la disciplina. Son momentos felices cuando haces lo que has de hacer con actitud positiva.
    Pero aún me queda camino por recorrer¡¡¡ Y veo que son los momentos mas difiles, cansancio, agobio, estres...
    Caminante ,no hay camino, se hace camino al andar.... treball de 23 al 27 novembre Icon_biggrin
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  Admin Dc Nov 25, 2009 6:04 am

    ... al andar se hace camino ,
    y al girar la vista atrás
    solo has de ver la senda
    que no has de volver a pisar,
    caminante no hay camino
    sino estelas en la mar...


    Bien aplicarlo

    besos
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  Sílvia Dj Nov 26, 2009 1:26 am

    Hola a totes. flower
    aquesta vegada us vaig fer el salt per passar el finde amb els meus nebots! Embarassed
    Considereu que em falla la disciplina? scratch
    de vegades hem d'escoltar al cor oi? I love you
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  txa Dj Nov 26, 2009 2:09 am

    Hola Silvia,supongo que es cuestión de prioridades de cada uno , no de disciplina.NO?. treball de 23 al 27 novembre Icon_scratch
    Dejo aquí algo que he leido y que me ha recordado de lo que trabajamos,algo a lo que el administrador apunta a veces, pero que me parece muy interesante, siento volver a la limpieza:
    "Elige un rincón especial de tu casa que siempre usas para tu periodo de silencio matinal.Si percibes ese lugar como especial, casi como un espacio sagrado, las cosas irán mucho mejor.Debería se pulcro y ordenado, y de hecho lo primero que has de hacer al entrar por la mañana es barrer , o quitar el polvo, o si no ordenarlo.Se aconseja hacerlo, incluso si el lugar ya está limpio. Los sabios tibetanos aconsejan que magines que limpiar respresenta limpiar tu negocio, tu vida y tu mente.Si haces de esto una costumbre (tendrá que ser así en caso contrario no funcionará), comprobarás que no hay mucho que limpiar en tu lugar: quizá tan sólo un poco de polvo aquí y allá, o varios papeles sueltos. Este proceso simboliza que estás ordenando tu negocio y tu vida tan bien que sólo hay que hacer un pco de mantenimiento de vez en cuando. Haz este mantenimiento y no olvides pensar lo que representa.
    Capítulo9 : Ajustar el día con un momento de silencio
    El tallador del Diamante. El buda y sus estrategias para dirigir tus negocios y tu vida. Gueshe Michael Roach
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  Admin Dj Nov 26, 2009 4:57 am

    Exelente libro el Tallador de diamantes



    Bien aplicalo Wink
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  irma Dj Nov 26, 2009 8:29 am

    Hola a tothom!

    Normalment me n'adono quan m'està fallant la disciplina en el mateix moment en què això passa. Em costa més detectar-ho de pensament (a vegades m'hi enganxo una mica) que no pas d'acció o paraula, que habitualment se'm fan molt més evidents. Tot i així, aquest cop m'està passant una cosa curiosa. Se m'està fent feixuc el lloc de feina actual i tot i que m'estic dient a mi mateixa que és una fase més, que cal aprendre d'aquesta etapa i acceptar-la, que cal valorar les coses bones que m'aporta, que ja passarà etc... quan em pregunten com em va, no perdo l'ocasió de dir: "Jo en allà no hi encaixo". Llavors em pregunto: si de pensament m'ho estic treballant i pel que fa a "l'acció" m'implico al màxim en la feina...per què em falla la paraula? Per què necessito fer-ho públic constantment? Ego? Busco aliats per sortir d'allí?...

    En fi, demà més...

    Petons!!!
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  Admin Dj Nov 26, 2009 8:55 am

    Te n'adones?...Vull estar feliç o no?....M'aporta felicitat?


    Doncs bé aplica'l[b]


    Exclamation
    avatar
    Invitat
    Invitat


    treball de 23 al 27 novembre Empty Treball del 23 al 27 de Novembre

    Missatge  Invitat Dv Nov 27, 2009 12:31 am

    Hola!

    Me ha gustado lo de limpia tu negocio, limpia tu vida, limpia
    tu mente, lo utilizaré como eslogan para mi empresa.
    La limpieza no es sólo higiene, sino salud y sobretodo mental.

    Saludos.

    Contenido patrocinado


    treball de 23 al 27 novembre Empty Re: treball de 23 al 27 novembre

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Set 19, 2024 5:58 am