MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


4 participantes

    treball 10 al 14 de maig

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    treball 10 al 14 de maig Empty treball 10 al 14 de maig

    Missatge  Admin Dl Maig 10, 2010 5:41 am

    ¿Como es tu mundo?

    scratch


    NOTA:

    "El mon que veus és com tu ho veus........així estas tu en aquest moment"

    Crying or Very sad Wink Embarassed pale Very Happy No cherry


    Editat per darrera vegada per Admin el Dt Maig 11, 2010 3:16 am, editat 1 cop en total
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    treball 10 al 14 de maig Empty Re: treball 10 al 14 de maig

    Missatge  irma Dl Maig 10, 2010 8:41 am

    Hola!

    En aquests moments, i ja porto un temps així, el meu món és NOU, UNA AVENTURA! És com si hagués descobert que funciona d'una manera diferent a la que jo em pensava i fa molt temps que no m'avorreixo, ni miro enrera. Visc molt al dia, accepto el que tinc i m'arriba, m'estic obrint a d'altres coses sense crear-me expectatives, sols pel fet de gaudir del camí, i és com que tot rutlla i és com ha de ser. Davant d'això, m'he relaxat, m'he reconciliat amb la meva ment i veig el món com SORPRENENT, DIVERTIT COM UN JOC i AMIGABLE. La prova de foc m'imagino que serà la meva reacció quan surti algún entrebanc i la dificultat actual és no aferrar-me a aquesta bona etapa però de moment... he deixat de gastar energia lluitant, nedant a contra-corrent, i "no empenyo el riu, perquè el riu flueix sol".


    NOTA: no cal dir que el món em fa RIURE Very Happy
    avatar
    Invitat
    Invitat


    treball 10 al 14 de maig Empty Treball 10 a 14 de maig

    Missatge  Invitat Dc Maig 12, 2010 2:43 am

    Hola!

    Mi mundo no es tan divertido, tengo mucha responsabilidad a mis espaldas, mi empresa con más de veinte trabajadores, luchando para no perder clientes y que entren nuevos, mis hijos, cada uno con sus historias, buenas o malas, pero he de estar ahí, escuchando, entendiendo, ayudando, mi padre, es muy mayor y a menudo lo visito y le doy ánimos, cariño y apoyo moral, yo misma, que a veces me siento perdida, intentando buscar la felicidad tan difícil de encontrar.

    Saludos.
    Isabel
    avatar
    Marta


    Nombre de missatges : 13
    Fecha de inscripción : 11/01/2010

    treball 10 al 14 de maig Empty Re: treball 10 al 14 de maig

    Missatge  Marta Dc Maig 12, 2010 5:17 am

    Aquesta setmana al meu món surten alguns entrebancs. Sóc jo que estic susceptible. Lo bo és que me n'adono absolutament. El meu món també és d'aprenentatge, meditació diaria i confiar que sóc capaç d'avançar i d'anar fent un camí que m'apropa a la felicitat-tranquilitat.
    Una abraçada a tothom!
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    treball 10 al 14 de maig Empty Re: treball 10 al 14 de maig

    Missatge  txa Dc Maig 12, 2010 11:33 pm

    Mi mundo... me doy cuenta de que mi mundo está en mi mente.
    Y en momentos como los del presente mi mente busca, y busca...atareada en mejorar sin tregua.Ha habido otros momentos en el que mi mente ha experimentado lo contrario, en el momento en el que está Irma, "fluidez" y sé que yo acabé con ello, y que yo puedo trabajar por volver a tenerlo, pero ahora mismo tengo la sensación de que la inercia me arrastra.Me he propuesto buscar el punto de equilibrio de nuevo, y en eso estoy, me lo estoy trabajando, pero veo que me falta la clave, la atención.
    Un beso

    Contenido patrocinado


    treball 10 al 14 de maig Empty Re: treball 10 al 14 de maig

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dc Set 18, 2024 2:44 pm