MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


4 participantes

    Treball del 14 al 19 de febrer

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Admin Dg Feb 14, 2010 2:53 am

    2ª part:

    MEDITACIO: UNA VOLTA SENCERA DEL MALA (MATRA DE TARA VERDE)

    RESTA DE LA MEDITACIÓ :
    1 OBSERVAR LA RESPIRACIÓ
    2 SER LA RESPIRACIÓ

    ESCRIURE SI ÉS POSSIBLE CADA DIA, COM HA ANAT LA MEDITACIÓ, I SI ACONSEGUIM SER NOMÉS RESPIRACIÓ MENTRES MEDITEM.

    BON TREBALL I BONA SETMANA

    actes de generositat cap a un mateix durant aquesta setmana
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Admin Dg Feb 14, 2010 3:01 am

    Hoy a las 13:03
    isabel_gc


    Hola!

    Sigo con el mala, me sienta bien y luego con mi meditación habitual, en cuanto a ser generosa conmigo, diré que, el pasado Jueves pasé por una situación que me hizo sufrir, realmente no era para tanto, pero mi mente consiguió que sufriera y yo me dejé, pero después de la clase del Viernes, he estado meditando la situación y creo que si sufrí, es porque quise, he querido ser generosa conmigo y me he olvidado del tema, no hay razón para seguir sufriendo, la vida está llena de cosas maravillosas, o sea que a disfrutar.

    Saludos.
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Sílvia Dg Feb 14, 2010 9:37 am

    Dissabte-sadhana
    Diumenge-(matí)petita meditació, sadhana i respiració.
    (tarda, al cotxe))tres males i respiració 15 minuts o més.No aconsegueixo ser respiració,però estic contenta de la meva disciplina Very Happy . cheers
    estic sent generosa amb mi, m'estic estimant!!!perquè m'estic esforçant ara que tant em costa i només ho faig perquè m'estimo i vull ser feliç!! flower
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Sílvia Dl Feb 15, 2010 3:00 am

    dilluns-petita meditació estant atenta a la respiració, prou bé...i sadhana amb tres passes de mala
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Invitat Dl Feb 15, 2010 9:46 am

    Hola!

    Con más ilusión que nunca he realizado una vuelta de mala, se la he dedicado a mi padre, hoy le operaban, ha ido muy bien y me siento muy feliz.

    He seguido con la meditación, a pesar de mi preocupación por la operación, he conseguido concentrarme, pero no he hecho lo de ser yo la respiración, no estuve atenta y no me enteré que debíamos seguir con el trabajo, bueno mañana lo haré.

    En cuanto a ser generosa, diré que, después de la operación de mi padre, sólo dejaban a un familiar visitarlo durante 15 min. y he sido yo, aunque mi hermano ha decidido por mí. Smile Smile Smile

    Saludos.
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Admin Dt Feb 16, 2010 2:44 am

    molt bé Silvia, segueix axí Very Happy
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  irma Dt Feb 16, 2010 4:59 am

    Hola!

    Estic fent la sadhana i la meditació cada dia i m'està anant molt bé. Hi ha dies que em venen més pensaments, estic més neguitosa i em costa una mica més però precisament com a acte de generositat cap a mi: estic deixant de castigar-me com feia en altres ocasions. Observo que vaig superant aquella dèria per la perfecció absoluta que no em deixava gaudir d'alguns moments i estic fent com el màgic Andreu: em poso davant del mirall i em penjo una medalla pels petits reptes afrontats i l'aprenentatge que estic fent Wink

    Una abraçada
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Sílvia Dt Feb 16, 2010 7:20 am

    Dimarts-petita meditació sobre la respiració i sadhana amb tres males.
    segueix costant la concentració en la respiració... Embarassed
    Dedico la sadhana a un "projecte" que em fa molta il.lusió i pel que estic lluitant malgrat els obstacles... Smile I love you Like a Star @ heaven cat flower Estic sent generosa amb mi.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Invitat Dt Feb 16, 2010 11:29 am

    Hola!

    Hoy después de una vuelta entera al mala, me he centrado en la respiración y he conseguido ser respiración, con alguna interrupción, pero a medida que me enganchaba en un pensamiento, lo soltaba y seguía siendo respiración.

    Me ha gustado lo de las medallas, creo que deberíamos tomarlo como ejemplo, ir coleccionádolas para que nos diéramos cuenta de nuestros méritos.

    Con respecto a la generosidad, intento en todos mis actos, conseguir que nada me quite el malhumor, aunque hoy una enfermera me ha hablado en un tono fuera de lugar, yo se lo he devuelto, claro que no ha sido una buena idea, pues ella seguía con su disco rallado, como he visto que no valía la pena, he zanjado el tema dándole la razón, su tono entonces ha bajado y se ha ido con la música a otra parte, pues luego la he visto cómo decía a las visitas de las otras habitaciones, que había una sala de espera y no quería ver a nadie por los pasillos, en realidad ha sido muy mala imagen.

    Saludos.
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Admin Dc Feb 17, 2010 5:37 am

    Isabel:

    Cuando has puesto en marcha la energía que has recibido de la enfermera......?????? Question
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Invitat Dc Feb 17, 2010 12:15 pm

    Hola!

    Hoy me he saltado la meditación y el mantra, estoy perdiendo la disciplina y es que es una semana loca, para mí.

    En cuanto a la energía que he puesto en marcha, pues yo creo que la enfermera se la ha llevado toda, pues me he quedado como si me hubiera hecho una transfusión, nunca mejor dicho, jejeje.

    Prometo controlar estas reacciones.

    Saludos.
    avatar
    mercè guàrdia


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 20/09/2009

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  mercè guàrdia Dc Feb 17, 2010 12:27 pm

    Aquesta setmana estic sent força regular amb la meditacio, el mala m'ha enganxat, necesito fer-lo, sembla que així començo millor el dia.
    trobo que també em concentro mes amb la respiració, excepte el dimarts que no vaig fer la meditació al matí , i la vaig fer al vespre i em quedaba dormida, no em vaig quedar gaire a gust per que volia fer be la meditació.
    Intento ser generosa amb mi però em costa per que em costa adonar-me del que no em fa feliç fins que ja ho he fet!!
    bona nit, fins demà.
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Sílvia Dj Feb 18, 2010 3:06 am

    Dimecres-en la misma linia Smile
    dijous-meditació més llarga i una mica menys dispersa. sadhana i 2 males. Laughing
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Invitat Dj Feb 18, 2010 11:39 am

    Hola!

    Hoy hice el mala y después la meditación con alguna interferencia, pensamientos, tos, pero lo conseguí.
    Hoy he sido generosa conmigo, me he regalado una planta superenorme, ¿sirve?

    Demá no vindré, tinc al pare a l'hospital, os añoraré.

    Petons.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Treball del 14 al 19 de febrer Empty meditació + generositat

    Missatge  Invitat Dv Feb 19, 2010 5:08 am

    Hola a tot@s!!

    Aquesta setmana he realitzat cada matí meditació, menys dijous. Estic contenta perquè em va molt bé fer la meditació i fer el mantra de Tara, començo el dia de manera diferent, més calmada i més conscient dels pensaments. Intento portar-ho a terme durant el dia, i ser respiració mentre cuino o mentres em dutxo.... és una expèriencia molt gratificant.

    la pràctica de la generositat trobo que em costa una mica més, ja que molts cops tendeixo a escoltar les necessitats del meu entorn i no les pròpies. Magrat això crec que cada dia escolto més el meu intern i desenvolupo amor i respecte cap a mi.

    Que vagi bé la meditació!

    Fins la setmana vinent!

    Contenido patrocinado


    Treball del 14 al 19 de febrer Empty Re: Treball del 14 al 19 de febrer

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dc Set 18, 2024 2:42 pm