irma Dl Des 07, 2009 8:38 am
Hola!
He vist que estic aferrada a
l'activitat física i/o als beneficis que m'aporten l'esport i el ioga. Vaig caure de cul i he hagut de reposar. Fins ara jo era de les que es mou menys que els ulls d'Espinete però des que vaig al gimnàs, em trobo més forta, amb més energia... Compto els dies que falten per tornar-hi!
M'han fet una placa per comprovar que no m'he trencat res. Ha sortit tot bé: ossos sencers i "a puestu" però durant l'espera dels resultats he vist que estic aferrada a
la salut , tinc aversió a la malaltia i al dolor. Quan em trobo malament, em poso malament. Re-malament
Llavors quan em faci gran, em vagi fent mal tot, i se'm caigui aquest cul que ara només està adolorit, què? Tinc aferrament a
l'aspecte, a
la joventut
tinc aversió al "deteriorament físic". M'hauré caigut de cul per aprendre una lliçó de tot això?
Avui se m'ha acabat la crema del contorn d'ulls. Drama! Demà és festa i no sé si la trobaré. He corregut cap a Barcelona, jo i milions de posseïts per l'esperit nadalenc. Des de la porta he vist que quedava un pot i jo per aquesta crema MATO, MA-TO! Perquè la meva ment ha decidit que és miraculosa, única al món, tot i que em costa, i mai millor dit, un ull de la cara. Jo, i el meu cul en baixa forma, hem fet un sprint. La tinc a les mans. Sonen les campanes. L'alegria dura poc. La meva ment em diu: "i si la deixen de fabricar?" "Potser hauries d'anar per totes les perfumeries acumulant existències per tenir-les emmagatzemades per quan siguis gran"...
I jo li he respost: quan sigui gran, treballant-m'ho i meditant, deixaré de ser tan pava, acceptaré les "patas de gallo", el meu cul caigut, les visites diàries a l'ambulatori i jugaré al dòmino en comptes de fer sprints per tonteries.
Petons a tots!
Irma