MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


3 participantes

    treball del 23 al 30 d'abril

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    treball del 23 al 30 d'abril Empty treball del 23 al 30 d'abril

    Missatge  Admin Ds Abr 24, 2010 3:32 am

    Experiencies de la meditació sobre la mort
    avatar
    Invitat
    Invitat


    treball del 23 al 30 d'abril Empty Re: treball del 23 al 30 d'abril

    Missatge  Invitat Ds Abr 24, 2010 10:28 am

    Hola a tots!!

    Me tornat a registrar com a Maria Eulàlia que és el nom que em van posar els meus pares al néixer i és el que ara utilitzo per anar per la vida.
    Ara no tinc ganes d’explicar res sobre la mort.

    Bona nit.
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    treball del 23 al 30 d'abril Empty Re: treball del 23 al 30 d'abril

    Missatge  Sílvia Dl Abr 26, 2010 1:18 am

    Nois/es fa molts dies que no vinc a meditació , perquè haig de fer altres coses o se'm lia el dia i faig tard...
    Tinc ganes de tornar i em sap especialment greu haver-me perdut la medi de la mort...Però resulta que aquest divendres tampoc hi podré ser perque`estaré a Madrid fent 4 dies de vacances!!
    Una abraçada a tot@s.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    treball del 23 al 30 d'abril Empty Treball del 23 a 30 de abril

    Missatge  Invitat Dl Abr 26, 2010 9:28 am

    Hola!

    Me resulta difícil imaginarme el momento de mi muerte, sin haberla vivido antes, ¡que contrasentido!, sin embargo, le he puesto imaginación, la verdad es que tiene trampa, porque, cómo vamos a desear nuestra muerte sino dulce y placentera, aunque me ha vuelto a pasar lo mismo que el pasado Viernes, me da un poco de ansiedad pensar en ello.

    Saludos.
    Isabel

    Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    treball del 23 al 30 d'abril Empty Re: treball del 23 al 30 d'abril

    Missatge  Admin Dt Abr 27, 2010 1:33 am

    vamos bien
    avatar
    Invitat
    Invitat


    treball del 23 al 30 d'abril Empty Re: treball del 23 al 30 d'abril

    Missatge  Invitat Dt Abr 27, 2010 11:07 am

    La mort....em queden dos mesos,maig i juny..no tinc grans coses a fer, les que tinc les aparto ja que soc conscient de que no hi ha temps,no em sap greu.....potser com que encara tinc força i ganes feria una mica d’ endreça per tal de no deixar molta cosa inútil pel mig ,tant a la feina com a casa.
    Desprès m’agradaria acomiadar-me de la gent que s’ha creuat amb mi a la vida,sobretot el Joan i els meus fills,sento que tenen vides pròpies.... Mes tard ja estaria una mica dèbil, gaudiria d’estonetes de sol,d’olors de mar,de muntanya,de silencis a casa sola.
    Cada dia estaria mes debilitada i ja no sortiria de casa,tampoc tindria ganes de llegir.
    Els ulls ja no hi veuen gaire. No tinc ganes de mirar fotos.
    Avui ja no m’he llevat,estic tot el dia al llit,el meu desig mes gran es mantenir els meus llavis humits,així han passats uns quans dies i demà 1 de juliol ja no veuré sortir el sol.

    Bona nit.

    Maria Eulàlia.
    avatar
    Marta


    Nombre de missatges : 13
    Fecha de inscripción : 11/01/2010

    treball del 23 al 30 d'abril Empty Re: treball del 23 al 30 d'abril

    Missatge  Marta Dc Abr 28, 2010 5:23 am

    Fuah!!!!

    Quin nivelazo porteu. EStà clar que no es poden fer campanes, encara que siguin indesitjades. A veure si sóc capaç de meditar alguna cosa referent a la meva mort.
    Una abraçada a tothom i fins divendres.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    treball del 23 al 30 d'abril Empty Re: treball del 23 al 30 d'abril

    Missatge  Invitat Dj Abr 29, 2010 8:20 am

    Hola a tot@s!!!

    ...em queden 10 minuts de vida...

    A l'inici de la meditació apareix ansietat, per por a deixar anar el cos i les emocions i sentiments (l'ego).
    Desprès m'imagino sentada davant una posta de sol, i respiro, sent conscient de cada instant, i començo a agraïr a les diferents persones amb les quals he compartit aquesta vida, per les seves ensenyances i el seu amor.

    llavors poc a poc sento com el cos es va "apagant", fins finalment abandonar-lo. Experimento una gran calma, expansió i unió.

    ....

    Trobo molt interessant el treball d'aquesta setmana, ja que totes les pors provenen segons el meu entendre de la por a la mort, i això provoca en el dia a dia malestar.

    Abans de fer ioga i meditació m'espantava molt la mort i la refusava, ara cada cop és més la meva amiga.
    Me la miro, l'observo en les petites coses, per exemple una ferida en la pell provoca que mori un teixit perquè en neixi un altre, és un cicle natural.

    Crec que a cada instant estem morint i neixent de nou. I intento cada cop ser-ne més conscient, ja que m'aporta benestar.

    Bona nit de lluna plena tingueu!!!! Very Happy

    Fins demà!

    Contenido patrocinado


    treball del 23 al 30 d'abril Empty Re: treball del 23 al 30 d'abril

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dc Set 18, 2024 3:07 pm