MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


+4
Marta
txa
Albert F
Admin
8 participantes

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  Admin Ds Mar 20, 2010 9:12 am

    Detectar en que momento surge en nuestra mente la rutina, aburrimiento, desmotivación.
    que produce que dejemos de ser generosos con NOSOTROS MISMOS, a la vez repercute en nuestra generosidad hacía los demás.

    Bona setmana Cool
    avatar
    Albert F


    Nombre de missatges : 10
    Fecha de inscripción : 26/09/2009

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  Albert F Dg Mar 21, 2010 9:05 am

    Hola

    De moment estic passant un cap de setmana no rutinari / sense monotonia ( tal com la varem definir divendres )... i que DURI !!! demà comença la setmana laboral : serà questió d'estar ALERTA !!!

    Bona setmana a tothom, Very Happy
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  txa Dl Mar 22, 2010 3:24 am

    Hola amig@s;
    Vaya que interesante Tema, que me perdí. Acabo de hacer una aportación en el foro de Shedra, que curiosamente, es este.
    Y supongo que me ha salido este ejemplo, porque es algo que yo tengo muy presente. Tanto en el trabajo, como en un finde cualquiera, que si me dejo llevar me lo paso en el sofé de casa ( que a veces no está mal, pero muchas ocasiones, me escuece el culo¡¡¡ Razz Razz Razz )

    Lo que veo es que si no estóy atenta, caigo enseguida en eso, y que se puede salir, sobretodo si ves más allá, y ahora pienso que verlo a través de la generosidad es una buena forma.

    Una de las formas en las que no soy generosa, es perdiendo más tiempo de lo normal, en internet.Y desmotivandome para hacerme la comida, limpiar los platos, y como dice mi madre "navegar un poco en casa".
    Así que ahora que lo tengo presente, me voy.

    Por cierto, Xabi, este viernes tengo médico a las 19.20h, es la única fecha que había disponible para antes de semana santa.La he cogido pero aún no tengo claro si ir o no, pues no es nada urgente, pero tengo la mosca detras de la oreja por algunos síntomas raros e intermitentes.
    Bueno, sólo que lo sepas, por si no aparezco, para que apague otro la luz¡¡¡ Razz Razz Razz Razz Razz
    Bicos.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Divendres del 20 al 27 de març

    Missatge  Invitat Dl Mar 22, 2010 4:07 am

    Hola!

    Pues a mí me aparece nada más levantarme, siempre pensaba que era por mis fines aburridos, pero no, éste ha sido muy variado, intenso y divertido, sin embargo hoy Lunes, vuelven las obligaciones, la rutina, lo diario, lo cotidiano, además para más inri, dolor de cabeza y es que sólo con pensar que he de ir a trabajar, me pongo mal. Dice mi profe de astrología que la culpa es de la Luna, que nos tiene a todos trastornados, jejeje, que buena excusa. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

    De todas maneras prometo no caer en la monotonía y hacer de mi trabajo algo alegre y divertido, dentro de lo que me sea posible, claro. bounce bounce bounce

    Saludos.
    Isabel
    avatar
    Marta


    Nombre de missatges : 13
    Fecha de inscripción : 11/01/2010

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  Marta Dl Mar 22, 2010 8:08 am

    Hola a tothom!!

    Des de que vem fer la meditació de la respiració, vaig estar dos setmanes que jo mateixa no em reconeixia: contenta, resolutiva, organitzada... sense saber com, tot anava endavant i de manera natural i fàcil... fantàstic.
    La última setmana però ha estat diferent. A partir de dimecres va aparèixer el cansament i el cap de setmana he estat que "mossegava" i sense reconeixer-me de nou, però perque havia tornat el malhumor. Vaig pensar que potser va ser conseqüència de les Constel.lacions familiars que vaig fer fa dos diumenges, però potser és que no he estat prou generosa amb mi mateixa quan he anat a dormir més tard del que em convé, quan no he cuidat prou l'alimentació, quan m'he saltat una meditació... tot suma, en negatiu, i què fàcil arrossega...
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  irma Dt Mar 23, 2010 12:47 am

    Hola!

    Serà veritat allò de... qui s'avorreix és perquè vol? Smile

    M'he trobat amb un antic jefe que està donant classes a estudiants. El van mig apartar del periodisme "actiu" i ell en comptes d'ensorrar-se, considerar-ho un càstig o apalancar-se com han fet la majoria en situacions similars, li va posar atenció i molt amor a la nova etapa i d'una cosa que havia de ser una projecte petit i modest per "anar tirant" ha passat a ser la joia de la corona (per l'objectiu, la gratitud dels estudiants, la difusió de la feina...) Ho ha aixecat del no res i ara tothom vol col.laborar-hi ni que sigui gratis. Podia haver estat una cosa rutinària, poc excitant, però ell va decidir que volia continuar aprenent, jugar, divertir-se i ser feliç. És com un nen de cinquanta anys, que conserva aquell "brillo" en els ulls (que cap crema et pot donar) de qui ho veu tot com si fos nou. I el més bo és que quan parles amb ell, te n'adones que res li ha estat donat (ni facilitats, ni ànims, ni pressupost, ni un copet a l'esquena...) tota aquesta màgia la genera ell solet dia a dia... i a mi me la va contagiar en el temps d'un cafè! MOLTES GRÀCIES, EDUARD!!! I love you
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  Admin Dt Mar 23, 2010 5:26 am

    És com un nen de cinquanta anys, que conserva aquell "brillo" en els ulls (que cap crema et pot donar) de qui ho veu tot com si fos nou

    EXACTE. Very Happy
    avatar
    elisabet


    Nombre de missatges : 18
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  elisabet Dt Mar 23, 2010 10:15 am

    Smile Very Happy Laughing
    avatar
    Invitat
    Invitat


    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Divendres del 20 al 27 de març

    Missatge  Invitat Dt Mar 23, 2010 10:32 am

    Hola!

    Me están cogiendo los cinco minutos de aburrimiento y como es la hora de dormir, me voy a la cama antes de que me duerma de aburrimiento, al menos mañana me levantaré con mejor ánimo y más sabiendo lo generosa que he sido conmigo.

    Saludos.
    Isabel
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  Sílvia Dt Mar 23, 2010 10:12 pm

    Doncs a mi m'agafa per dormir i dormir, quan penso que no tinc res a fer m'agafa una mandra que me'n vaig al llit i em sembla que ho faig massa sovint... Rolling Eyes
    avatar
    Mariona


    Nombre de missatges : 8
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  Mariona Dc Mar 24, 2010 11:03 am

    No estic ni avorrida, ni he notat aquests darrers dies gens ni mica de monotonia. Al contrari, tinc molta feina, potser massa i tot. Procuro fer-la amb atenció i il.lusió, vigilant de no caure en l'estrés, que a mi em costa molt poc de caure-hi.
    Petons
    avatar
    Invitat
    Invitat


    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Divendres del 20 al 27 de març

    Missatge  Invitat Dc Mar 24, 2010 11:36 am

    Hola!

    Empecé con mucha ilusión un curso de astrología, hoy tenía clase, de buena gana me hubiera ido para casa, tenía sueño, más de lo normal, a pesar de haber dormido muchas horas, pero creo que además se me juntaba el hecho de que había dejado de ser una novedad, había pasado a la categoría de la monotonía. Aunque puede ser que el día de hoy no ha sido muy bueno y estaba cansada. Creo que lo meditaré.

    Saludos.
    Isabel
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  Admin Dj Mar 25, 2010 5:11 am

    Bona nit a tots!!!!!!!



    ...amb els ulls de qui ho veu tot com si fos nou....que bonic,m’ha arribat al cor ,gràcies Irma per compartir-ho.

    Ahir vaig ser generosa amb mi,vaig deixar de comportar-me com una mare abnegada i no vaig portar a la Carla a l’ institut.

    Jo normalment no estic avorrida,recordo que de petita cada dia quan em despertava repassava el dia que m’esperava i trobava alguna cosa que em feia una il·lusió especial,podia ser qualsevol cosa(la classe de dibuix,la visita d’una tieta,saltar a gomes amb les grans,.....mil coses) i així aquell dia era especial. Crec que encara ho faig.

    Avui a les 5,45 del matí m’he despertat i he escoltat els ocells que cantaven,no se si era perquè no hi havien gaires sorolls (a part dels súper roncs del Joan a un pam de la meva orella) però se sentien molt fort i no he pogut estar mes al llit i m’he llevat per escoltar-los i gaudir del silenci del començament d’un nou dia i dels ocells que es comunicaven uns amb els altres.





    Bona nit. Hauria de tindre son però avui hem fet Nidra i ha descansat moltísim.

    LAIA
    avatar
    Invitat
    Invitat


    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Divendres del 20 al 27 de Marzo

    Missatge  Invitat Dg Mar 28, 2010 9:12 am

    Hola!

    Podría decir que no tengo motivos para estar insatisfecha o aburrida, procuro estar siempre ocupada, en todo lo que hago busco la forma de divertirme, procuro positivizar, sin embargo hay momentos en que las mismas cosas que me divierten no me parecen nada divertidas y es que no siempre tengo mi estado anímico a flor de piel.
    Los Domingos sobretodo se me hacen largos y eternos, suelo estar la mayor parte del día sola y es que la soledad a veces es dura.

    Saludos.
    Isabel

    Contenido patrocinado


    DIVENDRES del 20 al 27 de marzo Empty Re: DIVENDRES del 20 al 27 de marzo

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dc Set 18, 2024 2:45 pm