MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


+3
irma
mercè guàrdia
Admin
7 participantes

    Trabajo del 9 al 15 de enero

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Admin Dg Gen 10, 2010 6:34 am

    ¿QUE SURGE MIENTRAS HAGO LA MEDITACIÓN?

    Ver si surge euforia, somnolencia,pensamientos repetitivos, apegos, etc,
    Se trata de hacer la meditación cada mañana de 10 a 15 minutos aplicando la disciplina que hemos ido practicando durante estos meses, se debe hacer meditación cada día, el día que no la hagamos por que no hemos podido superar el obstáculo que se presente (oportunidad de crecimiento) ese día no vale, ok?
    Buena practica meditadoras/es
    Sleep
    avatar
    mercè guàrdia


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 20/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty obstacles en la meditació

    Missatge  mercè guàrdia Dg Gen 10, 2010 12:17 pm

    DISS 9 : per posar-mi, emdomina la son. el fred, la mandra...
    quant la faig, constantment tic pensaments que van passat com en una pelicula, es barregen imatges i paraules externes a mi.

    DIU 10 : obstacles : son, mandra, nenes
    quant la faig he d'interrompre per les nenes , el Francesc està a la dutxa, no puc seguir..
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  irma Dg Gen 10, 2010 12:38 pm

    Hola!

    El cap de setmana treballo i m'he llevat abans d'hora per trobar temps per meditar. Obstacles: primer somnolència i després m'he enganxat a pensaments sobre la feina que em trobaria immediatament després. He pensat que potser ha estat una pèrdua de temps però les dues jornades he estat força calmada i això amb Catalunya col.lapsada per la neu i Eta per allà enmig, és com un miracle.

    Petons

    NOTA: us deixo un link d'una notícia d'aquest dissabte a La Vanguardia sobre la meditació. Per mi que "l'admin" té influències a aquest diari perquè els temes que proposa divendres surten publicats a l'endemà Wink

    http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/noticias/20100109/53864336509/la-psicologia-apuesta-por-ejercitar-la-atencion-y-la-aceptacion-del-presente-barcelona.html
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Invitat Dl Gen 11, 2010 6:24 am

    9.1.10 Obstacles:llavar-me més tard que el Joan,per tant la casa ja estava habitada(sorolls,olors…)
    Abans de sopar he dit “tanco la porta que vaig a fer ,meditació”.

    10.1.10 Obstacles:llavar-me mes tard,esperar a la neboda per fer de cangur,però he encès una barreta,m`he assegut,esquena recta,buscar punt del paladar,respirar fons i…..fins que he sentit la veueta de l’Estel …tietaaaaaaa!!!!!
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Invitat Dl Gen 11, 2010 6:28 am

    11.1.10 Obstacles: Avui era rutina pipi,dents i cara. Preparar sucs de taronja i esmorzar Bernat i un cop han marxat he anat al meu racó
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty obstacles durant la meditació

    Missatge  Invitat Dl Gen 11, 2010 7:35 am

    Hola a tots/es

    Primer de tot volia donar les gràcies per l'oportunitat de realitzar meditació conjuntament amb vosaltres. Smile

    He revisat els temes que heu treballat per posar-me al dia, i volia felicitar-vos per la feina feta.
    Dit això a l'hora de posar-me a meditar de bon matí m'han sorgit aquests obstacles:

    dissabte: fred i preocupació per realitzar una meditació de 10-15 minuts, per si feia menys minuts...jeje...tot i això em vaig poder relaxar i vaig fer el cafè més tranquil·la.

    diumenge: falta de concentració, molts pensaments.

    dilluns: al principi fred i excitació. desprès benestar.

    a veure que passa demà?

    fins aviat!
    avatar
    Marta


    Nombre de missatges : 13
    Fecha de inscripción : 11/01/2010

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Obstacles a la meditacio

    Missatge  Marta Dl Gen 11, 2010 10:29 am

    Hola a tothom, a veure si me'n surto, que aquest és el meu primer missatge a un foro.
    Dissabte, diumenge i dilluns: no mandra ni són, sí pensaments, sobretot el dissabte (precisament respecte aquests deures, ja, ja)
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Sílvia Dl Gen 11, 2010 10:58 pm

    Dissabte: cap problema destacable
    Diumenge: primer excuses per mandra, me llevat tard ja venen els convidats...finalment la faig i trobo un pensament molt agitat, excitació... Shocked
    Dilluns : mandra i no la supero!!!!!!!!! Embarassed
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  irma Dt Gen 12, 2010 9:54 am

    Hola

    Dilluns: obstacles: estic molt cansada perquè ahir vaig treballar fins molt tard, tinc molta son, arribaré tard a yoga i com penso que en allà ja faig meditació: em salto la meva. En el centre sembla que no sorgeixen obstacles per fer-la. Tenia tantes ganes de començar les classes...

    Dimarts: no tinc res a fer en tot el matí i observo que no surt cap obstacle abans de fer la meditació. Però si durant... molta excitació!!! La meva ment va a mil. Em va bé per veure que durant el dia he d'afluixar una mica o em petarà el cap!

    Petons
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Invitat Dt Gen 12, 2010 10:42 am

    Avui he posat un cd i no era el que jo esperava,no m’he aixecat a canviar-lo i he estat centrada en la musica, han estat tres tracs això ha provocat un pel de nerviosisme que també m’ha agradat observar.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Invitat Dc Gen 13, 2010 10:58 am

    Hola a tots i totes!!!
    Durant la setmana es rutina,però ja veurem el cap de setmana!!!!!!!!! serà que s'ha de continuar meditant,no????
    Bona nit.
    avatar
    mercè guàrdia


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 20/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty que surgeix quant faig la meditació

    Missatge  mercè guàrdia Dc Gen 13, 2010 11:35 am

    Dimarts: hem costa molt aixecar-me del llit
    Quant medito: tinc somnolencia, em pasen alguns pensaments, els vaig deixant a banda, acabo tranquil.la i mes despejada.

    Dime.: em pot la son pero m'hi posso
    Quant medito: van pasant els pensaments algunts son de feina de coses que he de fer durant el dia, els vaig deixant a banda, tinc moments que em fixo en un punt i no penso res
    acabo be.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Trebal del 9 al 15

    Missatge  Invitat Dc Gen 13, 2010 1:15 pm

    Hola!

    Desde que empecé el curso de meditación, acostumbro a meditar diariamente todas las mañanas, tan pronto desayuno. Es algo que lo he puesto en mi hacer diario y lo necesito, me prepara para empezar el día, con más tranquilidad.
    Al principio, reconozco que muchas veces, por no estar atenta, contaba hasta más de 20, bueno, al menos ahora no me paso.
    Cuando medito, hay días que estoy nerviosa y me vienen pesamientos sobre mi trabajo o mis cosas personales, pero enseguida los dejo pasar y consigo estar esos 10 ó 15 min. centrada en mi respiración, contando y dejando que pasen los pensamientos.

    Bona nit, se me ha hecho algo tarde.
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  irma Dj Gen 14, 2010 6:15 am

    Hola!

    Dimecres: entro en el bucle, el protagonista absolut és el fred. Quin fred, quina merda aquest fred, amb aquest fred no es pot meditar, les cames se m'adormen per hipotermia, no noto com l'aire entra i surt del nas perquè el tinc glaçat... per culpa del fred, és clar!


    Dijous: sensació de benestar des de l'inici. Pocs pensaments i els pocs que observo són de pau, equilibri, acceptació i amor a la humanitat... i als senyors de Gas Natural i la calefacció Wink

    Fins demà
    avatar
    Invitat
    Invitat


    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Invitat Dj Gen 14, 2010 11:08 am

    Bona nit,
    Realment els efectes de la meditació son com un bàlsam que s’emmagatzema al costat del cor i durant el dia va sortit lentament dosificat

    Avui ha sorgit un obstacle era el dinar que no vaig fer ahir a la nit,però l’he superat,primer meditar i desprès el dinar. Ara podria estar fen el dinar,però estic aquí,per tant demà també tindré l’obstacle del dinar ,je, je.

    Al fixar-me en la meditació aquesta setmana, noto que em concentro millor al matí que al vespre.
    avatar
    Mariona


    Nombre de missatges : 8
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Mariona Dj Gen 14, 2010 11:36 am

    Hola
    - Dimarts
    Mandra i son, em costa posar-m'hi. Em venen pensaments sobre el que haig de fer durant el dia. Em deixa molta tranquilitat.
    - Dimecres
    Dormo malament, tinc molta son. Em costa concentrar-me en la respiració, se'm va la ment cap a un mateix pensament una vegada i una altra, al final ho aconsegueixo.
    - Dijous
    Una altra vegada la son.... peró un cop començo m'hi trobo bé, van passant diferents pensaments. Em quedo molt tranquila

    Fins demà! Very Happy
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  txa Dv Gen 15, 2010 12:41 am

    Bon día.
    Yo lo he dejado todo para el final.Y resumidito..
    Habiendo priorizado, lo he conseguido,me he puesto cada día pues no siempre lo conseguía(es lo que te tiene la impermanencia) y me he dado cuenta de que cualquier obstáculo me sirve para no ponerme, el frío, el sueño, el poco tiempo.Ahora veo que es cuestión de priorizar y poner tu energía en ello disciplinadamente.
    Durante, mis obstáculos son pensamientos de pre-ocupación, intranquilidad, lo que me espera el día de hoy, lo que pasó en el de ayer. Estos son fáciles de reconocer y apartar. Y depende del día son más o menos.
    Pero me cuesta mucho darme cuenta cuando estos no están, y me parece que estoy con la atención puesta en el presente, y sin embargo, sólo a veces me doy cuenta que realmente me estoy dejando llevar por mi mente , en un estado de tranquilidad pero sin centrar la atención, simplemente disfrutando de esa calma. Supongo que es un paso, pero me doy cuenta de que no está bién porque lo siguiente siempre es verme enzarzada a un pensamiento que no ví venir, porque lo único que hice fué bajar la guardia y así me pillan.
    Y reflexiono; si esto me pasa sentada, sóla y "centrada" ¿como no me va a pasar en el día a día? ale a priorizar y a entrenar¡¡¡
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  txa Dv Gen 15, 2010 1:00 am

    Ahhh¡¡¡ IRMA, muchas gracias por tu link, le voy a sacar mucho partido, me encanta un comentario al artículo que dice:
    ...los que dicen no necesitar ayuda o auto-ayuda, son los que están peor porque ni siquiera se dan cuenta del estado de desequilibrio en el que TODOS nos encontramos.

    Contenido patrocinado


    Trabajo del 9 al 15 de enero Empty Re: Trabajo del 9 al 15 de enero

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dc Set 18, 2024 2:52 pm