MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


+3
Esther
toni
Admin
7 participantes

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  Admin Ds Maig 21, 2011 1:01 am

    Ens agrada ser feliços, ens agrada que la gent del nostre voltant ens tingui en consideració, que ens respectin, ens ajudin, ens somriguin quan ho necessitem.
    I nosaltres que aportem de felicitat al nostre voltant en el dia de cada dia?
    (pensament, paraula i acció)

    Bona setmana, sigueu feliç@s


    Cada movimiento del universo
    es un efecto provocado po una causa
    no habra felicidad sin compasión para los demás seres
    avatar
    toni


    Nombre de missatges : 6
    Fecha de inscripción : 19/11/2010

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  toni Dt Maig 24, 2011 8:47 am

    A mi això d'aportar felicitat als altres de bones a primeres em va semblar una activitat molt gran i complicada, desprès m'he fixat que no em calia fer grans actes, com tampoc em calen grans actes dels altres perquè jo em senti feliç.
    A vegades una abraçada, escoltar algú el que necessita explicar-te, una telefonada, donar ànims, acompanyar ... simplement en el fet de que algú sàpiga que estàs allà i que es pot contar amb tu veig que puc donar felicitat.
    abraçades per vosaltres
    Esther
    Esther


    Nombre de missatges : 15
    Fecha de inscripción : 26/01/2011
    Edad : 53
    Ubicació : Molins de rei

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  Esther Dj Maig 26, 2011 3:17 am

    Haciendo el trabajo y de veras... Porque me acuerdo, reflexiono y rectifico mi actitud cuando peor estoy y por lo tanto peor lo haría.

    Tela pero ahí estoy, sin doblegarme! Very Happy
    avatar
    isabel


    Nombre de missatges : 1
    Fecha de inscripción : 27/05/2011

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  isabel Dv Maig 27, 2011 7:24 am

    Hola, soy isabel. E geek s la primera vez que hago un comentario. El hecho de hacerlo ya me provoca felicidad por poder compartir sentimientos sin temor a "burla".
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  irma Dt Maig 31, 2011 10:29 am


    Hola!

    He estat de vacances i el que veig clar és el de sempre que, obviament, quan estem relaxats i feliços, els gestos surten sols: somrius a tothom, deixes passar als cotxes, tens paciència, paraules afectuoses amb els de l'entorn... i tot això et torna multiplicat i encara et poses més content. I tot flueix. El "complicat" és capgirar-ho quan et sents estancat o en un "espiral" que et porta al pou :-). Amb tot, val la pena estar atent i generar aquests gestos encara que en principi costi.

    Entre els llibres que he llegit aquests dies, n'hi ha un que us recomano molt: "la llei del mirall". Diu coses que ja sabem però m'agraden els exemples que posa:

    "Els esdeveniments que es donen a la realitat són el "resultat". Tot "resultat" té sempre una "causa". Aquesta causa es troba dins teu. La realitat de la teva vida és el mirall que reflecteix el teu interior. Si ens omplim l'interior d'insatisfacció, cada vegada passaren més esdeveniments que volen expressar aquest descontentament. I, al contrari, si tenim el cor sempre ple d'agraïment, passaran més esdeveniments que ens faran sentir més agraïment.

    Per cert, vostè què fa quan no li agrada la seva imatge reflectida al mirall? Per exemple, si es mira al mirall i veu que està despentinat/da. Què fa?
    Per molt que allargui la mà per arreglar els cabells de la seva imatge al mirall, veritat que no ho aconseguirà? Probablement el que farà serà allargar la mà vers al seu cap i els arreglarà, oi? ;-)

    Un petonàs!!!
    avatar
    Joaquin


    Nombre de missatges : 1
    Fecha de inscripción : 09/05/2011

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  Joaquin Dc Jun 08, 2011 10:48 am

    Hola, por fin me animo.
    Comentar que este fin de semana y en el transcurso de la semana he tenido sentimientos que hacia tiempo que no sentía, aparentemente es como si los sentimientos estuviesen más a flor de piel, los buenos se disfrutan muy bien, pero los que no te gustan cuestan más de encajar.

    Este viernes no puedo asistir .

    Disfrutar el viernes y buen fin de semana.

    Joaquín
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  Admin Dj Jun 09, 2011 8:21 am

    Felicidades Joaquin,
    Los sentimientos ahora lo que ocurre que al tener la mente más atenta, es má facil detectarlos. Esta bién.
    Buen fin de semana
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  Admin Dj Jun 09, 2011 8:23 am

    Hola Isabel,

    Me alegro que aportes tus comentarios, todos son importantes, la "burla" solo es un sentimiento creado por nuestra mente ante la inseguridad.
    Un beso
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  txa Dl Jun 13, 2011 1:38 am

    Hola aprovecho este día de fiesta,parece que es un día de reflexión para mi...

    Shocked
    Veo claro que no puedo dar lo que no tengo, como dice Irma, cuando estas bien, es como sale de forma natural, y además es cuando vés la felicidad en los pequeños o grandes actos de los demás.

    Cuando no estoy bien, es cuando mi mente está enrredada por los pensamientos negativos Twisted Evil que son el motor de mi presente.Y cuando es así, no hay atención puesta en mi mente, está fuera y además como en la meditación un pensamiento negativo atrae al otro en un bucle que parece sin fín y que parece que no puedes dominar. De la misma manera cuando no estás bien, estas descentrado,poniendo la atención fuera y solo te atrae la atención aquello negativo.
    Así que, justamente el momento en el que ves que todo el mundo está mal y te pesa y señalas a los demás como poco amables, irresponsables de sus vidas y sufrimientos porque te salpican y no te dejan estar bien. Ese es el momento de darle la vuelta al dedo que señala y reflexionar ¿y como estas tu? Ese es el espejo, los demás... lo que despiertan en tí. Es la pista o el aviso que debería decir a tu mente,PSSS affraid : que no es por ahí¡¡¡ que te pierdes¡¡¡ , como cuando en la meditación te das cuenta que te has ido. De la misma manera que sólo uno, tiene la capacidad y responsabilidad de volver a despertarse Sleep y centrarse, este es el momento de dejar de apuntar hacia afuera y preguntarse, ¿y tu como estas?¿y tu que aportas de felicidad.
    Supongo que es el momento de recordar que la felicidad SÓLO DEPENDE DE NOSOTROS, y decidir scratch como en la meditación si te dejas llevar o vuelves a la respiración. Igual de fácil o de dificil que en la mediación.

    Gracias por este fín de semana a todos los que estabais allí¡¡¡

    Feliz semana¡¡¡
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  Admin Dl Jun 13, 2011 7:04 am

    Por un momento, dejo de darle a mi mente tanta historia de sufrimiento, pensamientos negativos, etc, etc, y decido "ser feliz", simplemente, mirar al mundo a las personas, con una mirada nueva, de paz, de amor, de compasión y sin juzgarles, me miro de una manera nueva a mi por lo que miro a los demás de una manera también nueva.
    Así de simple, me quiero, por lo cual quiero a los demás seres.
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  txa Dl Jun 13, 2011 10:33 am

    No sé porqué pero eso me llega de una forma especial¡¡
    Me lo apunto. Gracias Xavier.
    A ver si me vale y cuanto tiempo me dura.

    Por cierto, se me olvidó decirte que me voy una semana 5 días a Coruña de Miercoles a Domingo.
    Siento perderme tantas cosas, de aquí y allá... en fín.
    Felices semanas a todos.

    Un abrazo
    avatar
    irma


    Nombre de missatges : 67
    Fecha de inscripción : 09/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  irma Dv Jun 17, 2011 2:11 am

    Hola!

    Aquesta setmana m'ha passat una d'aquelles coses que marquen un abans i un després en la nostra evolució. Ha passat a la cafeteria de la feina. La cuinera va de bòlid i quan li demanes un entrepà calent o un entrepà una mica complicat (un vegetal) fa morros perquè li suposa més feina. Dimecres li vaig demanar un de pernil i formatge calent, va abaixar el cap i em va semblar que es recordava de tota la meva família. Ahir, en vaig demanar un de truita i també va fer mala cara i va murmurar en veu baixa. Li vaig demanar si passava res i em va contestar que no. Imaginacions meves. Jo em vaig quedar una mica xof. La resta del grup em va dir que no li donés importància que està amargada i que li ho fa a tothom això de llençar mocs. Em debatia entre escriure una queixa als seus caps o endur-me l'entrepà de casa cada dia. Llavors, vaig pensar que cap de les dues opcions m'acabava de fer sentir bé i vaig provar una tercera opció que és nova per a mi...

    A les 11 quan tanquen el bar, la vaig anar a trobar a la cuina. Només dir-li que volia parlar amb ella un moment, em va dir "ja sé el que em diràs i tens tota la raó..." i sense jo dir ni una sola paraula, em va demanar disculpes, em va explicar que estava malament i que la pagava amb tothom i que els estan retallant personal i que no dóna a l'abast i que jo tenia tot el dret a demanar entrepans calents i que ho sentia molt etc...

    Li vaig dir que què podíem fer, que jo em quedava tocada quan em fotia aquells "morros" i em va contestar "passa de mi, com fa tothom!". Li vaig dir que jo no passava d'ella i a la dona li va caure una llagrimeta i a mi també... total que vam acabar fent-nos una abraçada i tan a gust.

    En fi, que tots tenim dies durs i que quan deixem anar la màscara de l'orgull, i som sincers, d'ànima a ànima, sense atacar a l'altra persona sinó expressant com ens sentim nosaltres davant una situació... quan mostrem el nostre patiment, l'altre també es "despulla" i ens fa veure el seu... i penso que així sempre ens hem de poder entendre i qualsevol conflicte ha de poder ser resolt. A mi em costa expressar-me i penso que he après que cal fer-ho i no fugir, ni castigar o autocastigar-se!


    Fins després!!!
    Petons

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  Admin Dv Jun 17, 2011 5:13 am

    Chapeau Irma Very Happy aixi SI

    Contenido patrocinado


    TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES  Empty Re: TREBALL PER DIVENDRES i DIMECRES

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dl Set 16, 2024 8:41 am