MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


2 participantes

    l'atenció en la generositat

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    l'atenció en la generositat Empty l'atenció en la generositat

    Missatge  Admin Dg Gen 31, 2010 6:05 am

    Comencem un nou trimestre, que ens portarà fins al mes d'abril, el treball se centrarà en l'atenció en la generositat. Partint del que parlem divendres passat i el treball de la setmana passada, sobre un mateix i els altres, esperant també que la vostra atenció estigués durant tota la classe passada, formulem la següent pregunta (sense trampes)

    De quins actes sóc conscient de generositat al llarg del dia?

    Bona setmana.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    l'atenció en la generositat Empty L'atenció en la generositat

    Missatge  Invitat Dt Feb 02, 2010 3:25 am

    Hola!

    Dijimos estar atentos para darnos cuenta en qué momento somos generosos con nosotros y con los demás, no estoy muy segura, pero creo que desde el momento que nos despertamos, todas las acciones que hacemos por nosotros, como es el prepararnos un buen desayuno, plancharnos la ropa que nos hemos de poner, en mi caso ir a trabajar caminando, pues me hace estar mejor, intentar estar atentos para que cualquier contratiempo, no nos quite el buenhumor, alimentarnos bien,¡son tantos los momentos en los que somos generosos con nosotros!, pero no nos damos cuenta.

    Saludos.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    l'atenció en la generositat Empty L'atenció en la generositat

    Missatge  Invitat Dt Feb 02, 2010 3:34 am

    Hola!

    Es curioso pero tener que hablar de un acto de generosidad hacia otra persona, me hace parecer vanidosa, siento vergüenza y me cuesta reconocerlo.
    A veces cuando estoy en la cola del super, si hay alguna persona mayor detrás mío, la dejo pasar. El otro día así lo hice y lo más gracioso es que la señora cuando tenía que colocar una bolsa de plástico con productos dentro de la suya, me dijo, Ud. que es una buena persona, ¿me puede ayudar? Ese comentario me chocó y pensé, realmente lo soy. Son pequeños actos, pero cuando la otra persona te mira con agradecimiento y se le ilumina la cara, cuesta muy poco realizarlos.

    Saludos.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    l'atenció en la generositat Empty Re: l'atenció en la generositat

    Missatge  Invitat Dt Feb 02, 2010 3:44 am

    Hola!

    Bueno, ayer no fui tan buena persona, tuve que amonestar a una trabajadora, tenía motivos, pero lo que conseguí es no enfadarme al hablar con ella y exponerle cuáles habían sido las causas.
    Durante toda la mañana, me había dicho a mí misma, no pienso perder los papeles, no me enfadaré, no sirve de nada, seré generosa conmigo. Y así lo hice.

    Saludos.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    l'atenció en la generositat Empty actes de generositat

    Missatge  Invitat Dj Feb 04, 2010 3:37 am

    Hola a tots/es

    Jo entenc per generositat un acte d'amor, fet des del cor, amb la motivació de beneficiar un altre ésser.
    Per generar aquesta energia, l'ego no ha de tenir gens de força, ja que sino és molt difícil generar actes de generositat.
    La generositat mou una energia de compartir amb els altres éssers, de donar des del cor.

    Des d'aquesta comprensió, m'he fixat i durant el dia he pogut obsservar i ser conscient d'alguns actes de generositat, com ara donar propinar a bar on vaig a fer el cafè, o convida a una amiga a berenar, ajudar a un amic a montar una bicicleta, regalar a una persona desconeguda un somriure, donar una abraçada, ajudar a una persona a trobar un carrer...

    L'altre dia no vaig poder assistir a classe, espero anar ven encaminada. Seguiré observant les meves accions.

    Fins divendres Smile

    una abraçada
    avatar
    Invitat
    Invitat


    l'atenció en la generositat Empty actes de generositat

    Missatge  Invitat Dj Feb 04, 2010 3:38 am

    Hola a tots/es

    Jo entenc per generositat un acte d'amor, fet des del cor, amb la motivació de beneficiar un altre ésser.
    Per generar aquesta energia, l'ego no ha de tenir gens de força, ja que sino és molt difícil generar actes de generositat.
    La generositat mou una energia de compartir amb els altres éssers, de donar des del cor.

    Des d'aquesta comprensió, m'he fixat i durant el dia he pogut obsservar i ser conscient d'alguns actes de generositat, com ara donar propinar a bar on vaig a fer el cafè, o convida a una amiga a berenar, ajudar a un amic a montar una bicicleta, regalar a una persona desconeguda un somriure, donar una abraçada, ajudar a una persona a trobar un carrer...

    L'altre dia no vaig poder assistir a classe, espero anar ven encaminada. Seguiré observant les meves accions.

    Fins divendres Smile

    una abraçada
    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    l'atenció en la generositat Empty Re: l'atenció en la generositat

    Missatge  Admin Dj Feb 04, 2010 6:28 am

    Hola Xavi,no puc entrar al foro,però t'explico...



    Avui he estat generosa amb un colom de Barcelona,estava bevent en un basal d’aigua just davant de la meva trajectòria,si no hagués estat atenta ni l’ hagués vist i al passar tant a prop s’hagués espantat deixant de beure,però NO!!

    estava atenta i sense deixar de mirar-lo m’he desviat i ell ha continuat bevent. He sentit una escalforeta al cor al veure com el seu pic s’enfonsava dins el basal i aquell acta calmava la seva set,l’he vist i sentit com un esser viu com jo amb les mateixes necessitats,ha estat una experiència bonica que m’ha gratificat i per tant crec que ha estat una experiència generosa cap a mi mateixa

    Laia
    avatar
    Invitat
    Invitat


    l'atenció en la generositat Empty Re: l'atenció en la generositat

    Missatge  Invitat Dj Feb 04, 2010 11:43 am

    Gràcies Xavi!!!!!

    Ara ja he pogut entrar,crec que es falta d’atenció a l’hora de posar el nom d’usuari Lali Laia Lali Coll i Pros Laia Coll i Pros.....quin embolic no??!!!

    Hi ha dies que quan faig el menjar per mi i la meva família hi poso mes atenció i amor,per tant generositat,quan es així no hi ha esforç.

    Avui en un moment de preses i de topada lleu amb la meva estimada filla adolescent he perdut l’atenció i m’he donat un cop al genoll, el mateix que va rebre la setmana passada en un altre moment de falta d’atenció per tindre el cap negatiu en un petit contratemps laboral.

    He vist que les dues vegades que el meu genoll a rebut un cop fort i dolorós han estat dos cops en que la meva ment ha estat en negatiu,enfadada,ofuscada...per tant me’n adono que el perdre l’atenció fa que deixi de ser generós amb mi.
    avatar
    txa


    Nombre de missatges : 60
    Fecha de inscripción : 11/09/2009

    l'atenció en la generositat Empty Re: l'atenció en la generositat

    Missatge  txa Dv Feb 05, 2010 1:30 am

    Hola a todos.
    Esta semana he perdido la atención.En algun momento recuerdo haber pensado, la generosidad primero la aplicaré conmigo. Y decidí ser generosa rompiendo el molde semanal y dos días he comido fuera cada día con un amigo distinto, fuera de la rutina.y la atención se me ha fué con esta ruptura, o esa es la sensación que tengo. No sé donde se me ha ido la semana. Y no puedo decir que haya estado atenta. Es así de triste y así de cierto.
    Cada noche repasando el día,he visto momentos en los que podía haber sido generosa con otros y no lo he hecho porque no estaba atenta.Y así me ha ido la semana, perdiendo el hilo día a día.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    l'atenció en la generositat Empty L'atenció en la generositat

    Missatge  Invitat Dv Feb 05, 2010 3:45 am

    Hola!

    Siempre me había considerado una persona generosa, pero lo que es esta semana, he estado más atenta de lo normal y creo que no lo he sido en ningún momento, bueno sí, hoy ha venido a visitarme mi hijo a la ofcina y se ha de comprar un ordenador para un tema profesional y un programa específico, me ha dicho que practicara la generosidad ayudándole, ya que el Lama así lo recomienda, pues luego el dinero vuelve. He querido tener oportunidad de practicar la generosidad y me he comprometido a regalarle el programa, lo que tengo la duda de si lo he hecho por generosidad o por egoismo.

    Hasta luego. Question Question Question
    Isabel

    Contenido patrocinado


    l'atenció en la generositat Empty Re: l'atenció en la generositat

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dc Set 18, 2024 3:13 pm