MEDITACION

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
MEDITACION

MEDITACION


2 participantes

    atenció a les causes

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 144
    Fecha de inscripción : 08/09/2009

    atenció a les causes Empty atenció a les causes

    Missatge  Admin Dv Set 25, 2009 11:03 pm

    Quines causes poso en marxa per ser feliç?
    ... I per ser infeliç?

    Que causas pongo en marcha para ser feliz?
    ... y para ser infeliz?

    feliç festa major What a Face cat alien bounce Twisted Evil Laughing Shocked
    avatar
    Invitat
    Invitat


    atenció a les causes Empty Atencio a les causes

    Missatge  Invitat Ds Set 26, 2009 9:15 pm

    Hola!

    Ante todo, estar atenta, aceptar las situaciones por molestas que sean y sobretodo saber decir, no, a tiempo.

    Tengo una amiga con la que salía habitualmente, como hace poco que sale con una persona, que no conozco, nos vemos de tarde en tarde. El pasado Viernes la llamé, me dijo que tenía ganas de verme y de hablar conmigo, quedamos en ir a la playa al día siguiente.

    Por la mañana, me llamó para decirme que su chico también vendría y que además teníamos que ir a otro sitio, pues la playa donde íbamos no le gustaba. Pensé que eran demasiadas condiciones, ese no era lo previsto. La invité a que fueran a la playa sin mí y que ya nos veríamos. La noté incomoda, quería quedar bien con los dos y yo no se lo ponía fácil. Pero si hubiera aceptado, la que hubiera estado incómoda, hubiera sido yo, pues fuí a la playa que voy habitualmente y me fui cuando quise y vine cuando me apeteció, eso me hizo ser muy feliz.

    Isabel
    avatar
    Sílvia


    Nombre de missatges : 29
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 51

    atenció a les causes Empty Re: atenció a les causes

    Missatge  Sílvia Dg Set 27, 2009 8:05 am

    flower
    Per ser feliç:medito cada dia i també com deia la Isabel estic molt atenta cyclops i per això he vist que per ser infeliç poso en marxa sobretot la següent causa: repassar la meva ràbia, reanalitzar-la, i a sobre comentar-la amb una amiga quan no feia falt fer-ho Sleep .
    avatar
    Invitat
    Invitat


    atenció a les causes Empty Re: atenció a les causes

    Missatge  Invitat Dg Set 27, 2009 9:57 am

    Hola bona nit!!!!!!
    Avui no he fet res per ser feliç, he assaborit tot el diumenge un lleuger mal humor. Un “estic cansada de callar....” ja ser, ja ser que es pot dir el que es pensa sense mal humor,però mira ves, avui a mi em venia de gust estar de mal humor.

    Lali.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    atenció a les causes Empty Atencio a les causes

    Missatge  Invitat Dl Set 28, 2009 3:15 am

    Hola a tots!

    Dons avui no he fet res per se feliç, he surtit de casa enfadada i sí me he dunat conta, pro ma custat canviá el xip. Per postres, una clienta ma deixat un misacha en el contestador dien que era molt urgent que la truques, amb una veu desesperada, jo me he pusat a riure, pro a la vegada nerviosa, ni que fosim un hospital.

    La he trucat i hem aclarit las cosas, pro de debó com es la gent, no era per pusarse aixi.

    Petons.
    Isabel
    avatar
    Invitat
    Invitat


    atenció a les causes Empty Re: atenció a les causes

    Missatge  Invitat Dl Set 28, 2009 4:13 am

    Hola!!!!
    Avui per ser feliç he fet un suc de taronja al meu pare amb el cor,bé també he utilitzat l’exprimidor!!!!.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    atenció a les causes Empty Atencio a les causes

    Missatge  Invitat Dt Set 29, 2009 8:14 am

    Hola!

    Hoy he ido a una academia de baile para apuntarme a Rock and Roll, me han dado el teléfono de dos candidatos que también desean apuntarse, he quedado en entrevistarme con uno de ellos. Me haría muy feliz, aunque sólo el hecho de haber dado ese paso ya me ha hecho feliz.

    Isabel
    avatar
    Invitat
    Invitat


    atenció a les causes Empty Re: atenció a les causes

    Missatge  Invitat Dc Set 30, 2009 4:01 am

    Hola a tots o gairebé a totes!!!!!!!

    Avui per ser feliç he mirat amb bons ulls al meu pare.
    Fa diues que el que no faig per ser feliç es acostar-me a una persona que no passa un bon moment.Estic distant se que si m'acosto puc rebre un moc i no en tinc ganes.També ser que si m'acosto puc ajudar-la a soportar millor el mal moment,però no ho estic fent.El fet d'haver-ho escrit crec que m'ajudarà a actuar.Gràcies meditadores!!!!!!

    Lali.
    avatar
    Invitat
    Invitat


    atenció a les causes Empty Re: atenció a les causes

    Missatge  Invitat Dj Oct 01, 2009 7:19 am

    Eureka!!!! efectivament el fet d’escriure m’ha ajudat a acostar-me a aquesta persona i el resultat ha estat com havia de ser ,l’altre persona a respost positivament i tant frescos.....no, si a vegades sembla que el que aprenc cau en un sac foradat.
    A la meditació amb l’altra persona a un metro meu aquest mati m’ha fet veure que el que em passa amb ella és que li tinc gelos,que em sento menys que ella i això fa que tot el que ve d’ ella absolutament tot a mi em crispi. En realitat ja ho sabia ,sempre ho he sabut a vegades m’he esforçat per acostar-me però altres em resulta molt difícil. Dons apa!!! a seguir treballant.
    Ah! Demà torno a tenir curs de Constel•lacions i no vindré a la meditació,que vagi be i bon cap de setmana.

    Lali

    Contenido patrocinado


    atenció a les causes Empty Re: atenció a les causes

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Set 19, 2024 6:02 am