elisabet Dj Des 03, 2009 10:41 am
Hola!
Com podeu veure, després de 2 mesos esperant, JA TINC INTERNET!!!!
L'acabo d'instal·lar (he rebut avui el router) i l'estreno just ara!
Que bo, Irma... Això si que és un bon exemple de "sufrimiento del cambio". Amb les ganes que tenies de que et fessin fixe...
Com dieu moltes de vosaltres, jo estic aferrada a aquelles activitats que la meva ment cataloga de 'divertides' i tinc aversió per les que cataloga com a 'oblgacions'.
Per tant, em falla la disciplina (moltes vegades en forma de mandra) quan he de passa de fer una activitat de les 'que m'agraden' a una activitat 'per obligació'. Els exemples són com els que totes heu comentat.
Però després veig que si aconsegueixo superar el moment i canvio d'activitat (del que se'n diria, tenir prou força de voluntat), amb l'activitat 'obligació' em sento també bé. Em concentro i la faig fins i tot disfrutant d'ella en molts casos. I se'm passa el temps volant..... Llavors, si ho sé de sempre, PER QUÈ
Perquè tinc aquesta barrera? No sé si estarà relacionat amb el que diu l'Arantxa...
De totes formes, la nova forma de veure la causa de la falta de disciplina (aferrament/aversió) m'ajuda molt. Potser ara només és qüestió de pràctica... després de tants anys...
Gràcies per la vostra paciència. És que després de tant de temps sense participar... He escrit el que no he escrit en 2 mesos
Ens veiem demà! (Els que no facin campana, és clar...
)
Editat per darrera vegada per elisabet el Dj Des 03, 2009 11:24 am, editat 1 cop en total